Dostawa i wysyłka:

Nasza firma dba o to, aby można było uzyskać produkty w szybki i bezproblemowy sposób. Oto informacje dotyczące naszej polityki:

Sposób i koszt transportu ustalane są podczas zatwierdzania zamówienia. Opłata za przesyłkę zależna jest od wagi oraz objętości/gabarytów zakupionego towaru i wybranej formy płatności. 

Przesyłki o wadze do 30 kg doręczane są do drzwi Twojego domu lub mieszkania.

W przypadku przesyłek cięższych kurier dostarczy je do tzw. 'pierwszych drzwi' budynku mieszkalnego lub bramy posesji i nie ma bezpośredniego obowiązku wniesienia przesyłki we wskazane miejsce. 

Koszty transportu i wysyłki ponosi Klient chyba, że sklep proponuje darmową wysyłkę.

Wysyłki za granicę i zamówienia hurtowe ustalane są indywidualnie.

Śledzenie Przesyłki - po złożeniu zamówienia i jego potwierdzeniu podajemy informacje dotyczące numeru przesyłki. Dzięki temu możesz śledzić status przesyłki.

Pamiętaj o sprawdzeniu przesyłki w obecności kuriera!

Jeśli zawartość przesyłki jest uszkodzona mechanicznie (zgniecenia, pęknięcia, obicia itp) należy spisać protokół szkody. 

Jeśli nie było to możliwe w momencie odbioru przesyłki należy niezwłocznie zgłosić do firmy kurierskiej potrzebę spisania takiego protokołu. Do czasu podpisania przez kuriera protokołu szkody należy zachować opakowanie przesyłki. 

Brak podpisanego przez kuriera protokołu szkody, sporządzonego niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, powoduje odrzucenie reklamacji przez firmę kurierską. Tym samym nie możemy uznać reklamacji składanej przez Klienta.

Jeśli masz pytania dotyczące procesu wysyłki lub kosztów transportu, nie wahaj się skontaktować z naszą obsługą klienta. Jesteśmy gotowi pomóc i dostarczyć wszystkich niezbędnych informacji.

Dziękujemy za wybór naszych produktów i zaufania, jakim nas obdarzyłeś.